AFA: pagament extraescolar piscina / pago extraescolar piscina

Per facilitar el pagament de l’extraescolar de piscina i evitar les nombroses devolucions de rebuts, la Junta de l’AFA ha decidit fer servir la plataforma AFAGEST a partir d’aquest any.
Aquests són els principals avantatges del pagament per AFAGEST:
més temps per a poder fer el pagament al llarg del trimestre (no dependrà del dia en què l’AFA passi el rebut)
⁠possibilitat de pagament en quotes
⁠pagament amb targeta de crèdit, dèbit o efectiu.

El procés de pagament per AFAGEST és molt senzill i ràpid (es tarda més a llegir aquesta comunicació que a efectuar el pagament):

1. Accedint a AFAGEST, sortirà el missatge “pagaments pendents”. Cliqueu a “pagar activitats pendents”.
2. ⁠Trieu la forma de pagament que us vagi bé.
3. ⁠Seguiu les instruccions de pagament de l’entitat bancària (si utilitzeu targeta)

Si veieu que necessiteu un cop de mà a afa@afafarigoladelclot.cat
us podrem atendre de manera personalitzada.

Gràcies per la vostra col·laboració famílies! Totes juntes fem AFA!