TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Avui, 14 d’abril, comença el tercer trimestre. Les mestres i els mestres de l’escola hem realitzat una reprogramació dels continguts previstos pel que queda de curs.

Cada divendres continuarem oferint tasques setmanals de les diferents àrees per poder anar fent des de casa mentres duri el confinament, tal i com hem anat fent fins ara. Aquesta vegada, però, de totes aquestes feines se n’agafaran mostres avaluatives tenint en compte el context social i personal de cada alumne/a.

Per tal que l’equip docent pugui anar fent el seguiment del seu alumnat, cal que totes i tots es vagin connectant al web diàriament i vagin responent a les seves mestres i/o als seus mestres per correu electrònic o per la via que hagin acordat.

Al marge dret de la pàgina web de l’escola hi teniu un apartat on us hi podeu subscriure i rebre un avís quan es publiquin notícies noves.

La comunitat educativa de l’escola desitgem, de tot cor, que estigueu totes i tots bé i us enviem una forta abraçada.

Atentament,

L’equip de mestres

1. Miquel

Hola Sara,

Com ja us hem explicat, quan entreu a la web de l’escola el primer que trobeu són les icones que fan referència a cada curs; en el teu cas, has de clicar la icona amb el número 6. Tot seguit, trobaràs els enllaços amb les tasques de cada setmana: SETMANA DEL 27 AL 30 D’ABRIL, SETMANA DEL 20 AL 24 D’ABRIL, TASQUES DE SETMANES ANTERIORS.

Espero que et sigui útil.

Miquel