HO ESTEM FENT BÉ!

Benvolgudes famílies, nens i nenes de l’Estalella, mestres i demés personal de l’escola,

Us volíem agrair a tots i a totes la vostra col·laboració en les entrades i sortides. Avui és el tercer dia d’escola i hem millorat molt la puntualitat, l’ordre i les distàncies de seguretat entre els adults que acompanyeu la canalla. Us volem felicitar per l’èxit!

Des de la comissió mobilitat i l’equip directiu estem vetllant pel tema dels cotxes que circulen al voltant de l’edifici escolar dintre de les franges horàries d’entrades i sortides, a veure si podem aconseguir que no hi circulin entre les 8.45 i les 9.05 h, les 12.15 i les 12.40 h, les 14.45 i les 15.05 h i les 16.15 i les 16.40 h. També hem demanat a l’ajuntament que reprogrami l’horari de tancament del carrer Puigmoltó amb la pilona.

Estem molt contentes i molt contents de la resposta de l’alumnat també a dintre de l’escola perquè estan seguint molt bé tot el protocol COVID.

Tot i això, no ens podem relaxar ja que la situació del moment, ja que la vila segueix amb risc molt alt.

Moltes gràcies a tothom!

L’equip directiu