CLASSES DE CATALÀ PER A MARES I PARES NOUVINGUTS (dilluns, dimecres i divendres de 15.00 a 16.30h del primer trimestre)

Benvolgudes famílies!

Aquest primer trimestre es faran classes de català per a mares i pares nouvinguts els dilluns, dimecres i divendres, de 15.00 a 16.30 de la tarda a l’escola Estalella.

Si us interessa o coneixeu alguna família que li pugui interessar, si us plau, digueu que vinguin a l’escola a apuntar-se o que ho diguin al seu tutor o tutora. Hem de fer la llista de participants aquesta setmana per començar ben aviat les classes!

Hem de ser molts!!!

L’equip directiu

السلام عليكم يا عائلات، المدرسة تقوم بدروس اللغة الكتالانية مجانية للكبار. جدول

الدروس لهذا الفصل الدراسي تكون أيام الإثنين، الاربعاء والجمعة من ٣ إل  ٤:٢٠.
                                                                                 مرحباً بكم!