QUARANTENA I PROVA PCR PER L’ALUMNAT DE P4B DILLUNS 20 A LES 10:30 AL CARRER DE LA FONT

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el grup de 4tA de Primària de l’Estalella han d’estar confinats des d’avui dia 16 de setembre fins al dia 25 de setembre inclòs ja que hi ha hagut un cas positiu de COVID al seu grup. El dia 27 de setembre ja podran tornar a l’escola amb normalitat.

L’alumnat del grup confinat haurà d’anar a l’entrada del Carrer de la Font, acompanyat d’un familiar el dilluns de 20 de setembre a les 10.30h i allà l’equip de Salut els farà la prova PCR.  Segons el nou protocol, la PCR s’ha de fer després de quatre dies d’haver estat en contacte amb el cas positiu. Allà mateix els donarem el kit de quarantena amb el pla de treball i el material per poder seguir les classes telemàticament durant la quarantena. Cal estar al dia de pagaments per poder-ho rebre tot.

Els resultats de la PCR se sabran entre 24 i 48 h. Salut informarà personalment a les famílies amb fills i filles amb resultats de PCR positiva, si n’hi ha.

Cliqueu aquí per veure la carta de SALUT.

El dia de la prova haureu de portar el següent document signat: Autorització PCR

Surtin positius o negatius tots els nens i nenes del grup hauran d’estar en aïllament a casa seva per fer bé la quarantena.

L’AMPA ja trucarà a les famílies que els seus fills i filles es queden habitualment al menjador per preguntar-los si volen fer ús del servei de “menjar per emportar”. Sí és el cas, cal venir a buscar el dinar els dies pactats, a les 11.30 h a l’entrada del carrer del Carme. Per fer ús del servei cal seguir aquestes instruccions.

Pel que fa a la resta de l’alumnat, l’escola funcionarà amb normalitat. Salut ja rastreja els contactes estrets del cas positiu i s’hi posa en contacte.

Atentament,

L’equip directiu