Sélection de qualité pour acheter cialis marseille. Facilité de navigation sur le site. L’endroit le plus sûr pour diflucan. Service client exceptionnel. Choix inégalé pour acheter kamagra original. Offres spéciales exclusives. La meilleure option pour aldactone. Traitement des commandes rapide et efficace. Le site le plus sûr pour acheter levitra petite quantité. Informations claires et précises. Le meilleur endroit pour achat estrace. Des années d’expérience réussie. La meilleure destination pour aralen. Large gamme de produits disponibles. Destination idéale pour viagra prix andorre! Confidentialité et sécurité assurées. Choix exceptionnel pour aciclovir. Informations détaillées sur chaque produit. La référence ultime pour vente liorésal! Informations détaillées et transparentes. Viagra en France

AMBIENT DE CIÈNCIA RECREATIVA

Afavorir l’aprenentatge científic manipulant diversos materials relacionats amb la natura i l’entorn. Potenciar una actitud investigadora sobre l’entorn proper que els estimuli a fer-se preguntes, formular hipòtesis, buscar estratègies i donar respostes.

Manipulant i experimentant amb els diferents materials i objectes els infants aprenen a fer observacions que els ajuden a posar en pràctica diferents activitats intel·lectuals: classificar, relacionar, ordenar, analitzar, interpretar..

Amb aquesta activitat cognitiva s’afavoreix el desenvolupament del seu pensament i, de mica en mica, avançar del simple coneixement físic dels objectes i materials cap a l’abstracció del pensament científic- creatiu.

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT DE CIÈNCIA RECREATIVA

AMBIENT MATEMÀTIC

A l’ambient de matemàtiques a través del joc es treballen diferents conceptes : numeració i càlcul, mesura, qualitats dels objectes, lògica, geometria,…

Els nens poden jugar lliurement, de manera individual, en parelles o petit grup  i a través de l’assaig-error compartir reptes i superar-los.

Aquest treball permet que els infants siguin capaços de generar hipòtesis, deduccions, raonaments i conclusions a partir de la manipulació i d’una manera lúdica.

 

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT MATEMÀTIC

AMBIENT DE LLENGUATGE

Els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar,  imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres.

    

És un espai on es treballa el plaer per la lectura , l’escriptura i la dramatització de contes, explorant la riquesa de les diferents situacions comunicatives i experimentant amb tots els aspectes que el llenguatge ens ofereix.

    

Aquest plantejament de treball  respon a la necessitat que mostren els infants de jugar i relacionar-se. És una manera de poder donar resposta als interessos i necessitats dels infants i respectar els diferents ritmes d’aprenentatge.

  

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT DE LLENGUATGE

AMBIENT DE CONSTRUCCIONS

Aquest ambient permet la construcció i la reproducció a través de diferents materials fomentant la creativitat i la imaginació. És un espai on poder explorar, crear, manipular…

 

A partir de la manipulació dels diferents materials el nen amplia l’aprenentatge dels conceptes matemàtics. Proporciona a la mainada un espai per a l’exploració sensorial i desperta la curiositat i la iniciativa per a la descoberta.

 

 

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT DE CONSTRUCCIONS

AMBIENT TECNOLÒGIC

    

Els alumnes aprenen descobrint, experimentant … “learn by doing” i d’una manera motivadora “learn by playing”. Es fomenta la creativitat, l’emprenedoria, el lideratge i el treball cooperatiu.

Les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement (TAC) posen en joc moltes habilitats cognitives i afavoreixen l’expressió i la comunicació.

Un ambient on poden utilitzar dispositius digitals (ORDINADORS I TAULETES TÀCTILS) amb jocs dissenyats especialment per a promoure les seves capacitats intel·lectuals.

També disposem de materials per introduir-se en la robòtica i la programació:

– El Parc STEAM i el SET DE MÀQUINES AVANÇADES de LEGO DUPLO que es basen en la curiositat natural de tots els nens i nenes i el seu desig de crear, explorar i investigar de forma primerenca sobre el món de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques (STEAM) a través del joc creatiu, alhora que desenvolupen habilitats motrius fines.

– Els CLEVER CATS: Per descobrir el funcionament del control remot.

Les BEE-BOT i BLUE-BOT: Robots infantils programables per aprendre jugant i començar a introduir la programació i el llenguatge direccional.

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT TECNOLÒGIC

AMBIENT ARTÍSTIC

  

Fomenta la sensibilitat artística personal, no “esteriotipada”. Amb materials i tècniques diverses, seleccionant, interpretant i composant, els nens i nenes ens mostren

diferents aspectes de si mateixos: què pensen, les seves idees, quins sentiments tenen i com veuen la realitat que els envolta.

En aquest espai s’hi faciliten diferents materials, tècniques i eines perquè cada infant  a través de la imaginació, la fantasia i la creativitat, projecta vivències, emocions i experiències amb espontaneïtat creant el seu itinerari artístic.

  

Àlbum d’imatges

AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC

 

Aquest ambient apropa als nens el seu entorn més quotidià. A la Plaça de l’Ametller poden reproduir escenes de la vida diària tot establint diàlegs, experimentant i jugant amb material i estris relacionats amb diversos espais: la casa, la botiga, el taller, la consulta del metge,  la perruqueria, etc.

A partir del joc i la interacció entre iguals s’afavoreix el desenvolupament del llenguatge oral, la descoberta d’un mateix i dels altres i la descoberta de l’entorn.

    

FOTOGRAFIES DE L’AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC

Aquest any… vine a córrer amb el Capità Vitamines!

La mini 10K és una cursa 100% solidària oberta a totes les edats. És una excel·lent oportunitat de córrer 1.300m en companyia dels més petits per els trams més emblemàtics i cèntrics de la 10kVila, abans de la cursa gran…i col·laborant amb una bona causa.

  • Preu solidari: 2€. L’import recaptat es destinarà íntegrament a Infadimed
  • La inscripció inclou una samarreta tècnica de regal.
  • Sortida: zona de la sortida de la cursa (Rambla de Nostra Senyora)
  • Distància: 1.300 m
  • Es celebra el mateix dia de la 10KVila (27/01/2019) a les 10:00H (1 hora abans de la sortida de la 10k Vila)

O si prefereixes inscriu-re’t presencialment:

  • PUNTS D’INSCRIPCIÓ (Fins el divendres 25 de gener de 2019)
    • COMPLEX AQUÀTIC Zona esportiva
      (De dilluns a divendres de 6 a 22:30 h, dissabtes de 9 a 20 h, diumenges i festius de 9 a 14 h)
    • FUNDACIÓ L’ESPIGA c/ Eugeni d’Ors, 62 (Horari escolar)
    • LA BOTA DEL CENTRE VILA Rambla de Sant Francesc
    • OPTICÀLIA LACORTSET c/ La Cort, 17
    • TEIXITS SOLÀ c/ Santa Maria, 13
    • MARTA VIVAS c/ Indústria, 10
    • CA LA MADRONA c/ Ferrers, 7
    • CAL SEDASSER c/ Ferrers, 8
    • INTERSPORT OLÀRIA c/ Santa Clara, 5-7
    • DOUBLE AGENT c/ Ferrers, 48
    • NO 4 ESPORTS c/ Ferrers, 63
    • VIAJES ECUADOR c/ Puigmoltó, 8
    • BARBERIA SANTÓ c/ Puigmoltó, 13
    • MODES SERRANO c/ La Cort, 27
  • EL DISSABTE ABANS DE LA CURSA (26 de gener de 2019)
    • Fira del corredor de la 10KVILA.
      Al Claustre de Sant Francesc, de 10 a 14 i de 17 a 21 h.
  • EL MATEIX DIA DE LA CURSA (Diumenge 27 de gener de 2019
    • A l’estand de la Rambla de sant Francesc, al costat de la sortida de la cursa

 

Col·laboracions del cicle inicial. Curs 2018-19

Ja estem a les acaballes del primer trimestre i els alumnes de 2n A fan la seva darrera col·laboració als programes de Ràdio Estalella dels dijous.
Durant el segon trimestre seran els alumnes de 2n B els que faran les col·laboracions. Aquí en teniu el darrer grup de 2n A i el primer de 2n B.

* Tant les fotografies com els vídeos estan realitzats per alumnes de 6è.

Arriba el Tió a P3

 El divendres 14 de desembre va arribar el Tió a les classes de P3.

Durant aquests dies tenim una responsabilitat molt gran, que és donar-li de menjar i abrigar-lo molt perquè no tingui fred i ens pugui cagar moltes coses.