Pagament 2a quota d’escola

Benvolgudes famílies,

La segona quota referent a les sortides, tallers i activitats complementàries del segon i tercer trimestre es cobrarà entre l’1 i el 10 de febrer. Aquest any, i degut a la situació actual de pandèmia, no es faran colònies però, en el seu lloc, tenim previst fer una sortida d’un dia. Per tant, la quota queda reduïda en 50€ menys en cada curs:

• P3: No hi ha segona quota.
  • P4 i P5: La quota passa de 90€ a 40€.
  • 1r i 2n: La quota passa de 100€ a 50€.
  • 3r i 4t: La quota passa de 110€ a 60€.
  • 5è: La quota passa de 110€ a 60€.
  • 6e: La quota passa de 130€ a 80€.

Des de l’escola confiem en poder fer totes les activitats complementàries que tenim programades per aquest curs, complint amb totes les mesures de seguretat. En cas que se n’hagin d’anul·lar, a la regularització del juny es calcularà l’import a retornar o a descomptar del curs següent, com cada any.

Per qualsevol dubte o consulta podeu parlar amb la Cristina, secretària de l’escola trucant al telèfon 93.892.08.13 o enviant un correu a secretaria@estalella.cat.

Esperem que la situació millori.

Moltes gràcies,

L’Equip directiu