1r Consell Escolar del curs 2016-17

Aquest dimarts 18 d’octubre vam celebrar el primer Consell Escolar del curs 2016-17.

Vam presentar la PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL DE CENTRE d’aquest curs que trobareu penjada aquí al web de l’escola i la podreu consultar. En aquest document hi ha els objectius que ens plantegem per a aquest nou curs, les activitats que durem a terme, les sortides, els projectes…

Destaquem les més novedoses:

• Aquest curs estem fent Educació Vial a tota l’Escola tot participant de les activitats que ens ofereix l’Ajuntament de Vilafranca i la nostra policia de barri Begoña.
  • L’Escola Estalella s’ha fet Escola Amiga del Vinseum i tenim activitats conjuntes programades.
  • Tenim ganes que els nostres alumnes coneguin el Dr. Estalella i des de l’aula de Ciències estem fent activitats del seu llibre de Ciència Recreativa.
  • Durant el segon i el tercer trimestre començarem la fase Posa’m guapa de l’Estallela.
  • Els mestres fem un taller de formació interna sobre Diversificar les estratègies de lectura.
  • L’Equip Directiu convocarà una reunió amb els Delegats pares i mares de l’Escola aquest mes de novembre. Aprofitem per dir que el curs de 3rB encara no té delegats pares i mares. Animeu-vos!

També vam parlar d’aspectes de l’escola que podem millorar i vam acordar quines actuacions podríem dur a terme. Un dels temes va ser l’estat dels llibres de la La Roda de Llibres i des de l’Equip Directiu hem fet arribar als membres del Consell quina és la nostra previsió de compres de cara als propers quatre anys.

Vam redactar les esmenes al Pla d’Acollida i al Nofc, documents d’organització i gestió de l’Escola.

Quan tinguem l’acta d’aquest Consell Escolar aprovada la penjarem aquí al Web de l’escola i la podreu consultar. Ara, de moment, podeu consultar la darrera acta del 28 de juny.

Un altre tema interessant va ser que properament hi haurà Eleccions al Consell Escolar. El procés començarà el 7 de novembre.

Us animem a presentar les vostres candidatures! Només cal que passeu pel despatx i ens ho digueu a l’Equip Directiu. Necessitem la vostra col·laboració! Com més candidats tinguem, millor!

Recordeu que dimecres 26 hi ha l’Assemblea de l’AMPA.