INFORMACIONS SOBRE LES REUNIONS FAMÍLIA/ESCOLA

Com ja sabeu, aquest curs, cada tutor va fer una reunió amb els seus delegats pares i mares per parlar de com estava anant el trimestre amb el grup classe i per tractar temes que podeu llegir en aquest guió: Guió de la Reunió de Delegats Pares i Mares.

L’Equip Directiu va llegir totes les actes d’aquestes reunions i va convocar tots els delegats pares i mares, els representants pares i mares del Consell Escolar i els representants de la Junta de l’AMPA i va donar resposta a les demandes, dubtes i preguntes de les famílies. Podeu llegir-ne l’acta:
Acta de la reunió amb l’Equip Directiu.

De cara al segon trimestre, cada tutor i tutora anirà fent les entrevistes amb les famílies, tal i com s’ha anat fent sempre a l’escola.

Aprofitem per desitjar-vos un bon Nadal i un feliç 2017!