TALLERS DE TEATRE

Els passats dies 3 i 8 d’abril, l’alumnat de cinquè hem gaudit de dues sessions amb l’Aïda Puig, pedagoga teatral.

Les sessions les vam fer al gimnàs de l’Escola, ja que tenim l’escenari allà mateix. Vam fer escalfaments per introduir-nos en la música i cadascú feia el seu pas de ball. D’aquesta manera, vam entrar en calor i així vam donar pas a la pràctica i correcció durant la interpretació de l’obra de Sant Jordi que estem preparant.

Ens va donar indicacions sobre com ens hem de col·locar a l’escenari, i també exercicis per modular la veu, com per exemple parlar amb un llapis a la boca i fer-nos entendre.

Ho vam passar molt bé!