On som

ceipelsolell@xtec.cat

Com arribar-hi:
Bus: www.autocorb.com

Malgrat pugui semblar complicat, arribar a la Palma és ben senzill: es tracta d’agafar l’antiga N-340 des del pont de Molins de Rei, per després, a la rotonda que hi ha sota la nova variant, seguir els indicadors que et duran cap al poble en menys de cinc minuts (sempre que el trànsit ho permeti!).

Un cop arribats a la Palma cal estar atents, doncs s’ha de girar a la dreta, just passat l’esglèsia, pel primer carrer. És petit i fa una mica de pujada. Compte amb el pas de vianants que hi trobaràs! Continuarem per aquest carrer fins passar el poliesportiu, moment en que caldrà tombar a la dreta un altre cop. Després, gir de 180º cap a l’esquerra, i continuarem fins que trobem un carrer a l’esquerra amb una baixada pronunciada. Si en aquests moments no veus l’escola, vol dir que t’has perdut!