SCIENCE 🧪

Learning science in a non-native language offers children numerous advantages. Beyond acquiring scientific knowledge, it enhances their language proficiency, fostering bilingualism and cognitive flexibility.
Scientific concepts often transcend language barriers, providing a practical context for learning new vocabulary and complex ideas. In second grade science we… Llegeix més»

PLANETA RECICLATGE

A l’escola, ens comprometem fermament a assumir un paper actiu en la presa de decisions que contribueixin a fer del nostre planeta un lloc millor.

Ens adrecem a vosaltres per a destacar que, aquest any, ens hem registrat al concurs que organitza Apilo per a fer recollida de piles. Volem ressaltar la importància que donem als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i, en particular, a la gestió responsable del residus. És essencial que prenguem consciència de la pressa de decisions relacionades amb la sostenibilitat, i la recollida de piles emergeix com una de les àrees crítiques on podem contribuir perquè a casa, com bé sabeu, estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines…Quan estan esgotades, contenen unes substàncies químiques i materials que poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

Us demanem que, al llarg del 2024, i en especial després d’aquestes dates de festes, porteu totes les piles que trobeu per casa i que ja no feu servir i les dipositeu al contenidor que trobareu a l’entrada de l’escola.

Per un 2024 amb energia renovada i renovable!

Concert d’hivern: Salvem el planeta!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que els dies 18 i 19 de desembre a la tarda, al GIMNÀS DE L’ESCOLA, farem el tradicional concert d’hivern. Per donar cabuda a totes les famílies disposarem de dos dies, repartits de la següent manera:
> DILLUNS 18 DESEMBRE (15 –… Llegeix més»

Nous membres del Consell Escolar 2023/2027

Aquests són els nous membres del Consell Escolar escollits pel sector famílies per al Consell Escolar 2023/2027. Els resultats de les votacions han estat els següents:
> Oriol Balasch: 31 vots
> Rodrigo I. Silveira: 31 vots
> Noèlia Díez: 21 vots
> Laia Baena: 19 vots
Agraïm la participació… Llegeix més»

Nous ukeleles al Solell!

Gràcies a l’AFA, tenim nous ukeleles a l’aula de música! Ens han arribat 8 ukeleles per complementar els que ja teníem. D’aquesta forma tindrem un instrument per a cada alumne per fer els tallers d’ukelele! Aprendrem noves cançons, desenvoluparem habilitats musicals i, el més important,… Llegeix més»

Sortida de la Tardor

🟡 Sortides Primària 1🟡
Ahir l’alumnat de 1r a 4t van realitzar la sortida de la Tardor 🍁🌰 a Can Via.
👦🏻👧🏽 Allà han fet una gimcana relacionada amb els estils musicals 🎶🎵 i l’ecosistema 🦋🐜🐝 de l’entorn 🌿
🤗 Agrair a Can Via @canviaberenador que ens ha… Llegeix més»