Sant Jordi

Aquest dimarts  23 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. Com cada any, ha estat un dia molt especial i emotiu, on la cultura ha envaït l’escola de moltes formes diferents.

Al llarg del matí, hem pogut gaudir amb tota la Comunitat Educativa de les tradicionals paradetes de les diferents classes de l’escola, les famílies i les entitats locals. És un dia molt especial on, per un dia, encabim el Municipi dins la nostra escola, tothom té lloc i espai per participar de la festa.

A la tarda, hem celebrat els Jocs Florals on s’han atorgat els diplomes i els premis. És un moment  molt especial i ple d’emocions desbordants on grans i petits comparteixen nervis per a descobrir els noms dels i les finalistes i els guanyadors i guanyadores.

En definitiva, ha estat un dia molt emocionant, ple de moments màgics i meravellosos que esperem repetir l’any vinent.

Gràcies a tots i totes per la vostra implicació i col·laboració fent escola.