Podcast El Solell

Projecte Podcast a l’Escola: Connectant Coneixement i Creativitat

Estem emocionats d’anunciar l’inici del nostre projecte de Podcast a l’Escola, una nova iniciativa que uneix l’aprenentatge amb la creativitat i la tecnologia. El projecte pretén anar involucrant, progressivament, a un nombre de cursos cada cop més gran. Amb aquest projecte, tenim diversos objectius clars:

1.Fomentar la creativitat dels alumnes: El podcast és una plataforma versàtil que permet als estudiants expressar-se de manera única. Amb aquest projecte, volem donar-los l’oportunitat d’explorar i desenvolupar les seves habilitats creatives mentre comparteixen el seu coneixement i les seves passions amb el món.

2. Promoure l’aprenentatge actiu: A través de la investigació, l’escriptura de guió, la producció d’àudio i la presentació, els alumnes estan immersos en un procés d’aprenentatge actiu que els permet aprofundir en temes d’interès i adquirir habilitats lingüístiques molt valuoses!

3.Crear contingut de valor: Tot i que ara ens estem iniciant, estem compromesos i compromeses a proporcionar contingut que sigui engrescador, informatiu i d’utilitat per als i les nostres oients. Mitjançant entrevistes, anàlisis, narracions i altres formats, aspirem a oferir una experiència de podcast enriquidora i entretinguda.

4.Construir una comunitat en línia: Amb el temps, esperem que el nostre podcast es converteixi en una font d’inspiració i coneixement per a una àmplia audiència. Volem connectar amb els nostres alumnes, pares, personal i la comunitat en general, creant una plataforma on es pugui compartir idees, perspectives i experiències.

Confiant en la creativitat i el talent dels nostres alumnes, esperem que aquest projecte de podcast no només sigui una experiència educativa enriquidora, sinó també un recurs valuós per a tothom que vulgui aprendre, explorar i connectar-se amb el món que ens envolta.

Acompanyeu-nos en aquest emocionant viatge mentre donem vida a les nostres històries i compartim el nostre coneixement amb el món.

PODCAST Nº 1: Prova inicial

PODCAST Nº 2: Els animals de la Funky class [5è]