El super Carnestoltes del Solell

Dimarts 13 de febrer del 2024

Primer de tot, us volem explicar que vam dissenyar i confeccionar la nostra disfressa de Hip Hop. Per això, durant el dimecres a la tarda vam fer una gorra de foam, un collar, un braçalet, anells, micròfons… Per poder fer-ho ens va ajudar la Jana i l’Aitana, dues ex-alumnes de l’escola, durant dues tardes.

A més a més, la setmana passada vam gaudir del pregó de 4t, i ens vam posar estrelles. A la tarda van passar els Esparriots del Solell, i ens van dir que anéssim de blanc i negre l’endemà. Durant aquests dies ens hem disfressat amb el pijama i també hem portat una disfressa lliure.

I per últim, volem destacar la gran festa de divendres a la tarda, on tots els cursos van fer la desfilada i els balls. Volem donar les gràcies a la Noèlia per ajudar-nos a preparar la coreografia del nostre ball.  Nosaltres anàvem disfressats de Rapers de Hip-Hop!

Finalment, tots vam ballar i vam gaudir moltíssim de la festa!

Ens ha agradat molt, a tots i totes, preparar i participar de la setmana del Carnestoltes a l’escola! Ens ho hem passat genial! Ara tenim moltes ganes de veure el Judici el dimecres vinent de 6è.

La classe de 3r Hip Hop