QUINES COLÒNIES! Què diuen els nens i nenes del Cicle Mitjà?

Aquestes colònies han estat genials…

Perquè han estat d’aventura i els monitors eren molt simpàtics, divertits, etc. M’HAN ENCANTAT!!!

Perquè ens hem tirat per un pont tirolès i hem anat a un bosc encantat.

Perquè eren d’aventures i vam escalar. Aquestes colònies han estat les millors del món!

Els monitors eren molt simpàtics, es deien: Boni, Step, Marta i Ula, aquests són els que van estar amb nosaltres.

Vam fer una ruta per la muntanya. Va ser tot molt divertit!!

El menjar estava molt bo.

Han estat les millors colònies comparades amb les altres que havíem fet.

M’ho vaig passar molt bé perquè m’he tirat per un pont tirolès, he fet escalada i hem trobat tres fòssils.

Perquè el dijous vam tenir un dinar especial.

Perquè els monitors em van caure bé. Vaig fer amics d’altres escoles i va ser genial. Van ser les colònies més “xules” del món!

M’han agradat aquestes colònies perquè és la primera vegada que ens dutxem!

Han estat meravelloses perquè hem fet un partit de futbol amb altres escoles.

Em va agradar molt volar amb la tirolina i la discoteca!

En aquestes colònies he superat tres de les meves pors: l’alçada, el risc i tirar-me per pont tirolès. Ha estat molt “xulo”.

Les colònies m’han agradat perquè el menjar estava bo. També perquè les activitats eren “xules”, però sobre tot perquè els monitors eren molt simpàtics. Aquestes colònies m’han agradat molt!

Aquests colònies han estat genials perquè hem jugat molt. Hi havia pont tirolès, piscina i una granja. Les colònies han estat “megasuperguais”!!

M’ho vaig passar molt bé perquè hi havia moltes activitats que sovint no podem fer.