El Cicle Superior davant el repte de la Missió Alba

Per segon curs consecutiu el Cicle Superior de l’escola s’enfronta al repte científic plantejat per la Missió Alba, projecte creat des des Sincrotró Alba, la infraestructura científica i tecnològica més gran de tot Espanya, situada a Cerdanyola del Vallès. Els objectius de la Missió Alba són:

• Fomentar vocacions científiques entre les nenes i els nens de Primària, oferint-los la possibilitat de viure la ciència en primera persona.
  • Crear ponts entre la comunitat científica i la comunitat educativa, proporcionant als docents contextos reals per treballar la ciència.
  • Reforçar el compromís de l’ALBA amb la divulgació científica, acostant la ciència de primer nivell al conjunt de la societat.
  • Estrènyer el vincle entre el Sincrotró ALBA i la societat, eliminant la barrera geogràfica entre la infraestructura i la ciutadania.

Per ara els alumnes de 5è ì 6è han superat dos dels reptes plantejats i els ha agradat molt fer-ho. Seguirem informant!

Podeu trobar més informació del projecte en aquest enllaç: https://www.missioalba.cat/ca