2a TROBADA ECO-DELEGATS

El passat dilluns dia 8 de Novembre ens vam trobar per 2n cop els i les eco-delegats/es de l’escola per seguir construint junts una escola millor.

Seguirem insistint per aconseguir una escola més neta i treballarem junt per cuidar el nostre entorn. Entre moltes accions que ja realitzem n’incorporem una de nova, avui els i eco-delegats/es han decorat unes caixes per recollir residus de fruita (cítrics no) per tal de llençar-ho a la compostadora i aprofitar el nostre rebuig. Entre d’altres coses ens cal seguir conscienciant a tota la comunitat educativa sobre l’ús que fem del paper d’alumini, del paper de wc i fins i tot de la cura per tenir un pati net. Ha estat una trobada molt bonica. Continuarem treballant-ho des de les aules i en tornarem a trobar  el dilluns 13 de desembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *