Fem Pati

Projecte “Fem Pati”

12 Juny 2021

Benvolgudes famílies

Des de l’AFA volem compartir les fotos del projecte Fem Pati del passat dissabte 12 de juny, dut a terme pels voluntaris/es que ens han fet una cuineta i barana de “trapillo”. Primer de tot, donar les gràcies a totes les persones que fan possible i que col·laboren en aquest projecte tan maco, perquè els nostres fills s’ho passin bé al pati de la nostra escola d’una forma segura. Moltes gràcies a tots!!!!!

Agraïments per la col·laboració a Hidrocolor (https://hidrocolor.com) , a l’escola Damià Mateu (@escoladamiamateu) i l’Ajuntament de Llinars del Vallès (“ajuntament_llinars_del_valles).

Si algú està interessat a col·laborar quan es facin més coses envieu un correu electrònic a l’AMPA (ampadamiamateu@hotmail.com) amb el nom i telèfon mòbil i l’inclourem al grup de WhatsApp per rebre informació.

Estem segurs que els nostres fills i filles els encantarà.

Desitgem que us agradin #AFADAMIAMATEU #DAMIAMATEU #AMPADAMIAMATEU #comissionfempatiescoladamiamateu.

28 Novembre 2020

Benvolgudes famílies

Des de l’AMPA volem compartir les fotos de la Jornada de Fem pati del passat Dissabte 28 de Novembre, dut a terme pels voluntaris/es que han participat en aquest projecte. Primer de tot donar les gràcies a totes les persones que fan possible i que col·laboren en aquest projecte tan maco per què els nostres fills s’ho passin bé al pati de la nostra escola i d’una forma segura. Moltes gràcies a tots!!!!!

Desitgem que us agradin.

Aquest passat dissabte 7 d’Octubre la comissió Fem Pati de l’AMPA hem fet algunes coses pel pati:

Fem pati
Autobús
Caixes de plàstic per fer construccions
Posar una capa protectora d’oli al tipi que vàrem fer el curs passat…

Estem segurs que els nostres fills i filles els encantarà.

Si algú està interessat en col·laborar quan es facin més coses envieu un correu electrònic a l’AMPA (ampadamiamateu@hotmail.com) amb el nom i telèfon mòbil i l’inclourem al grup de WhatsApp per rebre informació.

Des de l’AMPA volem compartir les fotos de la Jornada i donar les gràcies a tots els voluntaris/es que han participat en aquest projecte.

Desitgem que us agradin.

III Jornada “Fem Pati”