Carnestoltes

Carnestoltes 2019

Carnaval 2019 AMPA Damià Mateu 1er premi a la millor comparsa!!!

L’activitat del Carnestoltes es prepara entre totes les famílies de l’escola

Organització de la comparsa amb la participació de totes les famílies del Damià Mateu.

DE QUÈ ENS DISFRESSAREM ?

Les disfresses estaran relacionades amb el projecte transversal de l’escola:

QUÈ NECESSITEM?

Ganes de passar-t’ho bé i gaudir en família participant de la festa. Participa i fes que la nostra comparsa sigui la més nombrosa!

Per poder formar part de la comparsa, cada família haurà d’abonar per persona el següent import :

Infant/Adult soci 8,00 €
Infant/Adult no soci 13,00 €
De 0-3 anys gratuït
La quota és exclusivament per comprar tot el material necessari per elaborar la disfressa.
COM T’HAS D’INSCRIURE?

Per tal de saber quantes persones serem, cal omplir les dades personals i entregar el full a secretaria de l’AMPA.

Full d’inscripció al Carnestoltes 2019

Per qualsevol dubte us podeu adreçar al mail de l’AMPA: ampadamiamateu@hotmail.com

L’import de la inscripció i el full l’has de lliurar a secretaria de l’AMPA (dimarts i dijous de 9 a 11) imprescindible posar el nom, cognom i curs de l’alumne/a.

AMPA Damià Mateu