AMPA – Curs 2020/2021

Nou Horari de Secretaria

Dilluns, Dimarts, Dimecres i Divendres de 16:30h a 17:30h, al despatx de l’AMPA (accés per c/Doctor Fléming). Cita prèvia ampadamiamateu@hotmail.com o al 744406143
Segueix-nos a Facebook
Segueix-nos a Twitter
Segueix-nos a Instagram
Segueix-nos!!!

4Xocolatada Solidària
Divendres 19 de Febrer

Benvolgudes families,

Avui, divendres 19 és l’últim de la 4 Xocolatada solidària pel diagnòstic i tractament del Càncer Infantil a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu @sjdhospitalbarcelona.

Al matí ens podreu trobar al MERCAT del poble i a la tarda ens tornem a veure amb els berenars per emportar a casa de 16:30 a 17 h a l’Escola Damià Mateu, a la porta principal de l’Escola, al carrer Frederic Marès. A causa de les mesures Covid, no es pot ni menjar ni beure a la via pública. #AFADAMIAMATEU #AMPADAMIAMATEU #DAMIAMATEU #IVXOCOLATADASOLIDARIADAMIAMATEU #XOCOLATADASOLIDARIA

4a Xocolatada Solidària

Benvolgudes families.

Des de l’AFA Damià Mateu us volem informar de la 4a Xocolatada Solidària que organitzem. Els diners recaptats es destinaran íntegrament a projectes pioners en el diagnòstic i tractament del Càncer Infantil a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu @sjdhospitalbarcelona.

Aquest any a causa de les mesures Covid, fem uns berenars solidaris per emportar a casa. Ens trobareu de dimarts 16 a divendres 19 de Febrer a l’Escola Damià Mateu. Divendres 19 també ens trobareu al Mercat!!!

Munten un bon Cacau!!!! #AFADAMIAMATEU #AMPADAMIAMATEU #DAMIAMATEU #IVXOCOLATADASOLIDARIADAMIAMATEU

Col·laboren: @ajuntament_llinars_del_valles, @condislife_, @bonpreuesclat, @bonareallinars, @senyorenciam, @comantany, @#cansaladeriaespinosa , @enellinarsdelvalles, Fleca Mir, @laxocolateria, @mauricicot, @#flamagas, @forndepalariera, @#pastisseriaesteve, @casadelesllanes, Gaudí de la Natura, @calcatsmasuet, @can_nogueras, @lletres_i_colors, @mapintxopernileria, @plantesiregalsmatilde, @maria_pey_florista, Bar La Plaça, @big_tonys, @fysis_llinars, Can Carbonell (@optimusferreteria_es), @Perruqueria Montse,@xurrerias_anamari, @mediterrania_menjars, Müx, @pastisseria_jpou, @farmaciaalbacompte, @sabaidishop, Feliu Badalo, Farmàcia de l’Església

AMPA passa a ser AFA
Mascaretes pel Damià Mateu

Benvolgudes famílies

Us passem informació del canvi de nom de l’AMPA que ara passa a ser AFA (Associació de families d’Alumnes). I també de les mascaretes per les professores i personal docent. Proximament se’ls lliurarà als alumnes una mascareta homolaga.

Comissió Fem pati
28 Novembre 2020

Benvolgudes famílies

Des de l’AMPA volem compartir les fotos de la Jornada de Fem pati del passat Dissabte 28 de Novembre, dut a terme pels voluntaris/es que han participat en aquest projecte. Primer de tot donar les gràcies a totes les persones que fan possible i que col·laboren en aquest projecte tan maco per què els nostres fills s’ho passin bé al pati de la nostra escola i d’una forma segura. Moltes gràcies a tots!!!!!

Si algú està interessat a col·laborar quan es facin més coses envieu un correu electrònic a l’AMPA (ampadamiamateu@hotmail.com) amb el nom i telèfon mòbil i l’inclourem al grup de WhatsApp per rebre informació.

Estem segurs que els nostres fills i filles els encantarà.

Desitgem que us agradin.

Podeu consultar més informació fent clic en aquest enllaç.

Ajornament activitats extraescolars

Hola famílies, Per la situació sanitària en què ens trobem actualment i la impossibilitat de garantir la seguretat i els protocols establerts pel COVID, l’AMPA ha decidit posposar l’inici de les activitats extraescolars, entre elles també la de Piscina. Des de l’AMPA ens comprometem a fer un seguiment de l’evolució de la situació, per tal de recuperar aquestes activitats tan aviat com es pugui.

Per tal de poder explicar-vos la situació, farem una reunió el dia 05/10 a les 20h via Zoom (per rebre enllaç envieu mail a ampadamiamateu@hotmail.com) per oferir detalls i resoldre dubtes. Gràcies per la comprensió.

Horaris Secretaria i Servei Bon dia

Des de l’AMPA us desitgem a tots/es un bon inici de curs després de tants mesos sense veure’ns. Us passem el nou horari de Secretaria de l’AMPA i del Servei Bon Dia.

Gràcies

COMUNICAT OFICIAL AMPA DAMIÀ MATEU

Benvolgudes famílies,

Us informen que des de l’AMPA Damià Mateu s’ha decidit aturar totes les seves activitats i extraescolars, seguint les indicacions de la Generalitat, l’Ajuntament i sanitaris, per tal d’ajudar a la prevenció de l’expansió del COVID-19.

Informarem quan es pugui reprendre l’activitat. Gràcies

AMPAsoft

Xarxes Socials

Benvolgudes famílies,

Sabíeu que l’AMPA està connectada a les Xarxes Socials? Si voleu informació o resoldre dubtes segui- nos per estar al dia.

L’ AMPA som un grup dinàmic i jove de pares i mares. Junts organitzem activitats, formacions, extraescolars, sortides O tallers per a que els nostres fills puguin gaudir de la seva etapa al DM… voldries formar part?

Properament convocarem Assemblea Extraordinària. Vine, t’esperem.

Servei “Bon dia”
Acollida curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Els nenes i nenes d’EI3 a partir del 21 de Setembre (Després del període d’adaptació).

Servei d’acollida matí
De dilluns a divendres de 7:30h a 9:00h

Podeu consultar més informació fent clic en aquest enllaç.

AMPA Damià Mateu

Projecte de reutilització de llibres de text

L’AMPA de l’Escola Damià Mateu duu a terme el projecte de reutilització amb l’objectiu de generar un estalvi important a les famílies a l’hora de comprar els llibres de text per als seus fills.

Alhora, famílies i nens es consciencien de la importància i el valor d’un llibre de text… Llegir més