AMPA – Curs 2019/2020

Nou Horari de Secretaria

Dilluns, Dimarts, Dimecres i Divendres de 16:30h a 17:30h, al despatx de l’AMPA.
Segueix-nos a Facebook
Segueix-nos a Twitter
Segueix-nos a Instagram
Segueix-nos!!!

Portes Obertes

Benvolgudes famílies,

Fem difusió, del vídeo de l’escola Damià Mateu perquè comencen les pre-inscripcions sense poder oferir les portes obertes i és la manera d’ensenyar l’escola i el que s’hi fa, sense la visita.
El vídeo el podeu veure al següent enllaç.

COMUNICAT OFICIAL AMPA DAMIÀ MATEU

Benvolgudes famílies,

Us informen que des de l’AMPA Damià Mateu s’ha decidit aturar totes les seves activitats i extraescolars, seguint les indicacions de la Generalitat, l’Ajuntament i sanitaris, per tal d’ajudar a la prevenció de l’expansió del COVID-19.

Informarem quan es pugui reprendre l’activitat. Gràcies

3a Xocolatada Solidària

Des de l’AMPA Damià Mateu volem donar les gràcies a totes les persones que van contribuir a la iniciativa solidària. En total entre xocolatada, sorteig, botigues, samarretes i guardioles s’ha recaudat 1.114.33€ en benefici del diagnòstic i tractament del Càncer Infantil a Sant Joan de Déu @sjdhospitalbarcelona.

En especial donar les gràcies a tots els col·laboradors: (Ajuntament de Llinars) @ajuntament_llinars_del_valles, La Xocolateria(@laxocolateria), Slot Llinars(@slotllinars), Diables Llinars – La Piula – (@lapiula_perfiloficial), Batucaires Llinars (@batukem_llinars), El Tercer Element (@aventurailleureeltercerelement), Mediterrànea, Can Carbonell, Pastisseria Esteva, Forn Mir, Muxu (Fisio), Forn la Riera, Gaudir, Can Nogueres (@can_nogueras), Sabaïdi (@sabaidishop), Floristeria Matilde, Can Taulats, Casa de les llanes, Perruqueria Montse, Papereria Lletres i Colors, Todo Bueno, Bon Area (@bonarea.oficial), Floristeria Maria Pey (@maria_pey_florista), Senyor Enciam (@SenyorEnciam), Pastisseria Pou i Andreu Fusters

Carnestoltes

Benvolgudes famílies,

Us passem un resum de la setmana passada de Carnestoltes! Un molt bon ambient de feina i sobretot molt bona companyia!! Moltes gràcies Comissió de Carnestoltes!!!!!

• Preparant disfressa Carnestoltes

Decorats Nadals

Benvolgudes famílies,

Us passem unes fotos d’aquest passat divendres 13 de Desembre fent decorats pel festival de Nadal. Moltes gràcies a tots els voluntaris que ho fan possible.

• Fent decorats pel Festival de Nadal

Juntes AMPA

Benvolgudes famílies,

Compartim algunes fotos de la junta de l’AMPA d’ahir 11 de Desembre, us convidem a tothom a participar, i formar part de les diferents comissions: Reutilització, Decorats de Nadal, Fem Pati, Cursa, Carnestoltes, i d’altres, I d’aquesta forma ens involucrem en l’educació dels nostres fills i participem juntament amb ells en les diferents activitats que desenvolupa l’AMPA.

Moltes gràcies a tots.

• Junta 11 Desembre 2019

Arts& Crafts

Benvulgudes famílies,

Us informem que tenim places disponibles a Arts& Crafts dilluns 16:45 a 17:45 amb noves manualitats, idees i lectures de contes en anglès.

Inscripcions a Ampasoft.

Salutacions,

Comissió Extraescolars
AMPA Damià Mateu

Rectifiquem informació Aloha i Kidsune:
Aloha 1r a 6è
  • matrícula (només alumnes nous) 60€
  • Preu mes: 55€
  • Horari migdia o tarda. Triar el que millor us vagi. En funció dels inscrits farem només 1 torn
Kidsune de P3 a P5
  • No matrícula
  • Preu mes: 20€

Les activitats s’iniciaran la primera setmana d’octubre!
Animeu-vos i apunteu-vos aviat!

📱744406142 whatsapp
📧 ampadamiamateu@hotmail.com

Comissió Extraescolars

Activitats extraescolars 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us informem de les activitats extraescolars d’aquest curs 2019-2020.

Arts & Craft
Aloha
Kitsune
Zumba adults
Escacs
Dances tradicionals
Mecanografia
Ioga en família
Piscina

Podeu consultar més informació fent clic en aquest enllaç.

Pujada a la Torrassa 2019

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA volem compartir les fotos de la Pujada a la Torrassa.

X Diada de l’Esport

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA volem compartir les fotos de la X Diada de l’Esport del Damià Mateu.

Comiat 6è
Promoció 2010-2019

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA volem compartir les fotos del comiat dels nostres alumnes de 6è de la promoció 2010-2019.

Molta sort a tots nois/es.

AMPAsoft

Xarxes Socials

Benvolgudes famílies,

Sabíeu que l’AMPA està connectada a les Xarxes Socials? Si voleu informació o resoldre dubtes segui- nos per estar al dia.

L’ AMPA som un grup dinàmic i jove de pares i mares. Junts organitzem activitats, formacions, extraescolars, sortides O tallers per a que els nostres fills puguin gaudir de la seva etapa al DM… voldries formar part?

Properament convocarem Assemblea Extraordinària. Vine, t’esperem.

Servei “Bon dia”
Acollida curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Inici del servei 12 de setembre (EI3 a partir de 14 de setembre).

Servei d’acollida matí
De dilluns a divendres de 7:30h a 8:45h

Podeu consultar més informació fent clic en aquest enllaç.

AMPA Damià Mateu

Projecte de reutilització de llibres de text

L’AMPA de l’Escola Damià Mateu duu a terme el projecte de reutilització amb l’objectiu de generar un estalvi important a les famílies a l’hora de comprar els llibres de text per als seus fills.

Alhora, famílies i nens es consciencien de la importància i el valor d’un llibre de text… Llegir més