Cursa Escolar

Diada de l’Esport

Escola Damià Mateu

Al matí ens divertirem amb activitats esportives

Vine a gaudir de les diferents proves d’esport!!! Velocitat, salts de llargada i alçada, tanques, llançament de pilota, pedals, futbol infable…

A LA TARDA FAREM LA CURSA!!!

L’AMPA amb la col·laboració de la direcció de l’Escola i de l’Ajuntament, organitza la diada de l’esport, amb un matí esportiu pels nen i nenes de l’escola i a la tarda, la IX Cursa Damià Mateu, pels alumnes, ex alumnes, pares, mares, mestres i personal de l’escola.

Categories i distàncies a córrer?
P3 P4 P5 Cicle Infantil (1t i 2n) Cicle Mig (3r i 4t) Cicle Superior (5è i 6è) AD (mestres, mares, pares, ex alumnes…)
100 metres 150 metres 200 metres 300 metres 400 metres 800 metres 1400 m

  • Els dorsals s’entregaran pel MATI durant les activitats esportives i a la TARDA abans de començar la cursa. Els participants se’l hauran de col.locar a la part de davant de la samarreta en un lloc visible.
    En cas de no portar-lo, no entrarà a la classificació i no podrà optar a cap tipus de premi ni regal.
    PORTEU IMPERDIBLES per enganxar-los!!
  • Tot i haver arribat a la meta, l’atleta que se li comprovin irregularitats serà desqualificat.
  • L’accés a la zona de gespa només està permesa als corredors.
  • L’organització estarà formada per un grup de mares i pares de l’escola que informarà als participants en tot moment. Així mateix l’Ajuntament posarà a disposició dels participants els serveis ubicats al camp de futbol.
  • Hi haurà un servei d’ambulància a disposició de tots els assistents.
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i perjudicis morals i/o materials que puguin causar o causar-se els participants i espectadors, abans, durant o després d’aquesta competició.
  • Pel sol fet d’inscriure’s s’accepta el present reglament. Tot el que no estigui especificat al mateix, queda a criteri de l’organització.
Recomanacions
  • Cal venir amb calçat i roba esportiva, És recomanable haver menjar dues hores abans, amb aliments no grassos: pasta, peix/carn a la planxa, sucs de fruita… són aliment adequats. No són recomanables pastissos i els fregits (alts en greixos), gelats, begudes carbòniques…
  • Per evitar deshidratació també és recomanable beure aigua o beguda isotònica a petits glops abans i després de la cursa. També és important dur gorra i crema protectora solar si és un dia assolellat i calorós.

Amb la col·laboració de

Creu Roja BaixMontseny C.E.Llinars Club de Futbol Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona

AMPA Damià Mateu