Projectes

ELS NOSTRES PROJECTES
PROJECTE QUI EL FA? EN QUÈ CONSISTEIX
PROJECTE GLIFING Educació Infantil, fins a 3r Treball sistemàtic de lectura, comprensió i velocitat lectora mitjançant ordinador.

PLA DE LECTURA DE CENTRE

Tota l’escola la primera mitja hora del matí. Es llegeixen diferents tipologies de textos amb diferents modalitats de lectura.

PROJECTE QUINZET I RESOLUCIÓ DE PROBLEMES

Tots els alumnes de l’escola. Resolució de problemes senzills , utilitzant el càlcul mental.
PROJECTE ANGLÈS Tots els alumnes Es fan dues àrees curriculars en llengua anglesa: art / Educació física (CS) i la psicomotricitat a Ed Infantil.
ROBÒTICA Tots els alumnes de l’escola Ed Infantil i CIicle inicial treballen amb les Beebot, Cicle mitjà amb el Lego WeDo i Cicle superior amb els Lego Mindstorms.  Els alumnes de 6è participen al Robotseny.

PROJECTE TRANSVERSAL D’ESCOLA

Es porta a terme de forma transversal a tota l’escola El tema varia cada curs escolar.Enguany gira al voltant del Monuments emblemàtics del món.
PROJECTE HORT Els alumnes de 2n

Es tracta d’un treball experimental i competencial on els alumnes s’encarreguen de gestionar i de portar el manteniment de l’hort de l’escola, dins de l’àrea de medi natural. Comptem amb l’ajut d’un avi de l’escola.

LES CONFERÈNCIES

Tots els nivells Per treballar l’expressió oral i la recerca d’informació. Treball individual.

PROJECTE CANTÀNIA

Els alumnes de 5è

Cantata que preparen els alumnes al llarg del curs i fan la representació conjunta amb altres escoles als mes de juny a l’Auditori de Granollers

PROJECTE FEM DANSA

Participen alumnes de P5 i 2n Trobada de danses on participen de forma conjunta les escoles de la zona.

PLA DE CONSUM DE LA FRUITA

Tota l’escola

Consisteix en que els alumnes mengin fruita de forma sistemàtica al llarg del curs, tres dies al llarg d’una setmana durant unes setmanes concretes de mesos concrets.

DIVENDRES DE LA FRUITA

Tota l’escola

Els divendres es menja fruita a l’escola.

A Ed Infantil hi participen les famílies.

Els dimarts el alumnes també poden portar una peça de fruita.

PROJECTE “TOTS JUNTS CULTURAL I ESPORTIU” DE LLINARS

Tota l’escola Els alumnes participen en diferents activitats, tan esportives com culturals. És una iniciativa municipal on participen totes les escoles del poble.
PROJECTE VIU EL PARC

Els alumnes de 5è Es tracta d’una iniciativa del Consell Comarcal adreçada als alumnes perquè coneguin el seu entorn natural.

Es fa una trobada de tots els centres participants a Hortsavinyà (El Montnegre).

PROGRAMA D’EDUCACIÓ VIAL

Es fa a Ed. Infantil, a 1r, a 3r i a 5è.
  • Es tracta d’un programa promogut per l’Ajuntament i dut a terme per la Policia Local de Llinars del Vallès. Consisteix en sensibilitzar els alumnes en la importància del compliment de les normes de seguretat vial