UNA SESSIÓ DE CATALÀ A L’ESCOLA

Acabem de tornar a l’escola després de les festes de Nadal.

Volem començar a aprendre com fer resums.

Després de llegir una lectura, marquem el que ens sembla més important de cada paràgraf. Ho decidim entre tots i ho tornem a llegir i rellegir fins que veiem que s’entén i té sentit, llavors escrivim el resum.

El text que hem treballat es titulava “ Els primers astronautes”.

Hem après que, abans que les persones, alguns animals van sortir a l’espai , com la gosseta Laika i el ximpanzé Ham.

L’interès que va produir el tema, ens va portar a utilitzar la pissarra digital per a  buscar informació referent a aquests primers astronautes.

Vam trobar pàgines web i vídeos. Després de seleccionar els que ens interessaven els vam visualitzar.

A continuació vam fer un debat. El tema va ser: “ Estem d’acord a utilitzar animals per fer experiments i/o proves?

La resposta per majoria aclaparant va ser: NO

Alumnes de 3r. COR DE ROURE