SEGONA SESSIÓ DEL TALLER DE SEXUALITAT

Després de llegir el conte “El príncep que volia portar vestit” hem comprovat com tenim d’arrelat els estigmes de gènere vestint unes personetes que només tenien cara. Els hi hem posat nom i roba. Tots han representat el gènere que tenim ben patentat socialment, però en un tres i no res, ho hem canviat tot! Hem representat la diversitat de gènere i les diversitats de parelles! Aquests dies poden continuar jugant amb el material per continuar trencant amb els estigmes!

Article redactat per Anna Bartolí.

Podeu veure les fotos i vídeos de la sessió aquí.

Recordeu que encara hi són les de la primera sessió en aquesta mateixa carpeta.

Des de l’escola volem agrair a l’Anna la seva participació en el procés d’aprenentatge de l’alumnat.