Programa Immersió lingüística YMCA-Priego

Estimades famílies,

Tal i com ja us vam informar anirem penjant fotos i vídeos del dia a dia a la casa de colònies, on els vostres fills/es estan participant d’aquesta experiència fantàstica a YMCA.✨

Els diferents moments que volem compartir amb vosaltres els classificarem per dies en aquest mateix article.

Esperem que us agradi! 😀

SUNDAY 9th October 2022. Fotos i vídeos

Arribada, benvinguda i moltes emocions!

MONDAY 10th October 2022. Fotos i vídeos

Durant el matí de dilluns els alumnes van treballar molt. Van començar un projecte sobre països de parla anglesa. A la tarda van elaborar murals molt creatius i els van exposar davant dels altres companys/es en anglès. Per relaxar-se i descansar, els/les teachers van preparar dinàmiques de grup i jocs a l’exterior.

Per acabar vam fer una sessió de cinema. Vam mirar la pel·lícula Charlie and the Chocolate Factory en anglès i amb subtítols anglesos, per fer una mica de lectura.

Abans  d’anar a dormir, vam fer el joc de nit! El dia es va acabar i bastant cansats/des vam anar al llit! 😵

TUESDAY 11th October 2022. Fotos i vídeos

Tot el que semblava nou, diferent i per descobrir, durant el tercer dia a les instal·lacions, va passar a ser familiar per tots i totes. L’adaptació als espais, als monitors i al programa en si mateix ens va ajudar a estar més relaxats i a treballar molt bé el país d’Austràlia.

Quantes coses per aprendre! Quanta informació per adquirir i transmetre als companys/es.

El free time és el moment esperat del dia, perquè també necessiten jugar lliurement, parlar i no concertar-se en ..What’s the meaning of..?

Després de sopar, els monitors anglesos van tornar a donar el Shakespeare Award (el reconeixement a l’infant que s’ha esforçat més fent ús de l’anglès ). Dilluns el va guanyar la Queralt i dimarts el premi va ser per la Mariona. Per qui serà demà?

WEDNESDAY 12th October 2022. Fotos i vídeos

Dia d’excursió al riu! Durant el matí hem treballat diferents aspectes sobre Irlanda en un espai tranquil i molt bonic, al costat del riu Escabas. Arribar-hi des de la casa, no és ràpid. Hi ha una hora de caminada fins allà. Tot i la calor, i el cansament, val molt la pena gaudir de la naturalesa.

THURSDAY 13th October 2022. Fotos i vídeos

Ens hem despertat més aviat que els altres dies. Després d’esmorzar, hem pujat a l’autobús amb la il·lusió d’anar a Cuenca.

El dia ha sigut intens. Primer hem fet una vista al Museu Paleontològic de Cuenca (MUPA). Allà hem realitzat un taller d’identificació de fòssils i seguidament hem visitat les diferents sales amb maquetes i fòssils reals trobats a la zona. Hem après aspectes sobre els dinosaures que van viure en aquest territori fa milions d’anys.

A la tornada hem treballat un nou país de parla anglesa: New Zeland.

Abans d’anar a dormir, com cada dia, hem descobert qui seria el guanyador/a de la figura del Shakespeare. I aquesta vegada ha estat per la Ivet! Enhorabona!

A continuació hem participat en un concurs de Big Challenges amb els alumnes d’Alacant  i hem acabat menjant marshmallows! Delicious!

FRIDAY 14th October 2022. Fotos i vídeos

Durant el matí hem après moltes coses sobre els Estats Units d’Amèrica a través del projecte. I a la tarda hem fet les exposicions de tots els treballs de la setmana, amb els companys/es del grup.

Al vespre hem jugat al GagaPit i al 9square. Ens han encantat! Demanarem a l’escola que ens posin un espai similar al pati de dalt per poder-hi jugar! Són jocs propis del grup YMCA, fàcils de jugar, i molt divertits.

Després de sopar, hem anat a dutxar-nos! A  l’acabar, a diferència dels altres dies, ens hem posat a fer les maletes 😞 No ens podem creure que ja marxem….han passat els dies molt ràpid!

Però no podíem despedir-nos sense fer una NIGHT PARTY! Hem ballat, rigut i jugat. Abans d’anar a dormir ens han passat un vídeo resum de la setmana. Ens hem emocionat 😥

Els teachers ens han dit que farem un meet per poder veure’ns i parlar ben aviat! 👏👏