IV Certamen de lectura en veu alta a l’escola

El dilluns a les 12 h, els alumnes de 4t de la nostra escola ens van demostrar la seva habilitat lectora. Familiars i mestres vam fer acte de presència a la biblioteca del centre per escoltar els nostres joves lectors.

L’objectiu d’aquesta activitat és promoure la capacitat lectora. Però a la vegada, aprofitem el concurs intern per saber quins alumnes ens representaran als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta, que tindrà lloc a Reus,  durant el mes de març.

Enhorabona nois i noies, ho heu fet molt bé!!!! Llegir ens fa créixer com a persones!!!