EXCURSIÓ A TV3

El divendres 16 de febrer, el grup de grans vam visitar les instal·lacions de TV3 per descobrir de prop la televisió pública. Vam fer una visita divulgativa que ens va permetre accedir als espais de treball on els professionals de Televisió de Catalunya fan possible, cada dia, la programació de servei públic que lidera les audiències a Catalunya.

Vam descobrir com és un plató virtualitzat, com funciona una sala de control de realització, quantes càmeres poden funcionar alhora en un directe, com es prepara un telenotícies, com és una unitat mòbil per dins, on es desen tots els decorats dels programes… I també vam poder veure la gravació del programa Col·lapse i trepitjar alguns platons com el d’Eufòria. Entre passadís i passadís ens vam trobar moltes cares conegudes com el Manu Guix, el Mago Pop, l’Eloi Cordomí…  Impressionant!