ELS DE 1r HEM VISITAT: EQUITACIÓ NATURAL PONTILS

Com ja sabeu, els alumnes de primer som la classe dels Tatanos i estem fent el projecte dels cavalls. Hem fet moltes activitats per a conèixer-los bé i l’altre dia els vam anar a veure a Equitació Natural Pontils.Primer que tot l’Anna va venir a l’escola i ens va explicar moltes coses que encara no sabíem.

Després els vam anar a visitar i vam observar com viuen en llibertat…Els vam poder tocar, nosaltres havíem d’estar molt tranquils per a no espantar-los.

El Sergi ens va ensenyar dents, unes sabates de cavall, selles, eines per als cascs, raspalls i tot un munt de coses més que ens van deixar meravellats.

Vam esmorzar i vam poder muntar i fer exercicis a sobre els cavalls per a mantenir l’equilibri. Els nens que no muntaven els portaven agafats de la corda.

En una altra pista els conduíem per uns obstacles.

I quan vam acabar els vam raspallar bé i els vam guardar. Va ser una sortida xulíssima, ens ho vam passar d’allò més bé.

Moltíssimes gràcies Anna i Sergi per explicar-nos tantes coses dels cavalls i per deixar-nos passar un matí amb ells. Us estem molt agraïts.