VISITA D’UNA DONA CIENTÍFICA A SISÈ

El dia 10 de febrer, coincidint amb la proximitat del Dia Internacional de les Dones i les Nenes
en la Ciència (11 de febrer), més de 450 escoles hem tingut l’oportunitat de conèixer a unes 450
investigadores de centres de recerca, universitats i del món de l’empresa del territori català.

En el nostre cas, els alumnes de sisè hem rebut la visita de la Brenda Santiago Pérez, de la farmacèutica B.Braun. Ens ha explicat la seva trajectòria des de petita i com va entrar en el món de la ciència, un camp que per ella era apassionant però que també li feia respecte, doncs normalment era l’única noia del seu grup-classe.

Aquest programa tracta en general de:

● Visibilitzar la feina de les dones científiques entre l’alumnat.
● Oferir una experiència propera i distesa que desperti curiositat cap a la ciència entre
l’alumnat.
● Apropar la recerca que es fa a Catalunya a les aules.
● Potenciar la connexió i interacció de científiques amb centres educatius del territori.

Ha estat una xerrada molt amena, distesa i interessant.