VISIÓ DE CENTRE

Tenir clar quina és la nostra raó de ser com a centre i què volem ser és la condició clau i necessària per poder establir plans de transformació i canvi en el nostre centre educatiu.

Des del grup impulsor  de l’escola, coordinant amb l’equip directiu i ,amb la participació de tota la comunitat, hem elaborat la visió de centre

Per a definir la visió calia imaginar-se com volem que sigui la nostra escola l’any 2030.

I així vam començar el curs 2019/20 treballant  amb  dinàmiques preparades tant pel claustre, com  per  a les famílies i l’alumnat de l’escola.  Aquestes dinàmiques s’han mantingut durant  aquests anys,  on els tres sectors  han   participar  aportant la seva mirada i el seu granet de sorra.

De tota la informació obtinguda, s’ha fet un buidatge i anàlisi per tal d’arribar  al consens de la comunitat educativa sobre com ha de ser el nostre centre educatiu en un futur determinat.

Construir una visió conjunta al nostre centre és una manera de començar a dibuixar i configurar el nostre somni en un futur, tot donant sentit als esforços que fem al centre per fer realitat el que volem ser.

Clicant aquí podreu veure la presentació del nostre lema el dia de final de curs.