TROBADES DE FUTBOL SALA

El passat diumenge 20 de febrer, va tenir lloc la tercera trobada de futbol sala dins del JEEC al pavelló de Montblanc, amb diferents partidets on l’important era fer esport i divertir-se al màxim, fent un esport col·lectiu on el grup és el que marca la diferència.

El nostre equip Benjamí va participar-hi i va gaudir-ne d’allò més!

Per la tarda, al pavelló de Santa Coloma de Queralt va tenir lloc la segona trobada de futbol sala Aleví amb el partit entre l’Escola Cor de Roure i l’Escola Salvador Ninot de Sarral. Un partit molt igualat i disputat on es van crear moltes ocasions de gol. L’esportivitat va ser-hi present en tot moment!

A continuació us deixem algunes fotos dels partits.

Equip Aleví

Equip Benjamí