Propostes educatives. ED. INFANTIL

Benvolgudes famílies, davant de la situació de confinament que ens toca viure aquests dies, us anirem penjant recursos i tasques que els vostres fills/es poden anar fent des de casa. Són propostes educatives que pretenen ajudar-vos en el dia a dia, però en cap cas són activitats obligatòries i no són avaluables. Només cal que feu clic damunt les paraules marcades.

Com a activitat inicial, compartim aquest concert que es podrà viure de manera online al YouTube. On podrem veure i escoltar a Damaris Gelabert, entre altres artistes. Esperem que ho gaudiu igual que nosaltres.

Enllaç Https://www.youtube.com/user/damarisgelabert

19/03/2020

VARIETAT (LLENGUA, MATEMÀTIQUES, MEDI NATURAL I SOCIAL…)

EDU365

Activitats XTEC (menys les activitats a fer a l’exterior)

CREATIVITAT I PLÀSTICA (a nivell de tota l’escola)
Com ja sabeu durant aquest curs estem treballant el projecte del meu poble a nivell d’escola i com que aquests dies el paper de vàter ha guanyat protagonisme, us proposem fer una manualitat amb els tubs. Es tracta de fer un castell com el que tenim al nostre poble, però amb un nou disseny.
En tornar a l’escola, el podreu portar, ja que farem una exposició. Vinga, imaginació al poder!