TEATRE A L’ESCOLA

Com cada any, la nostra escola participa a la mostra de teatre a l’escola de la Conca de Barberà. Enguany és la 35a edició. Des de l’any passat vam treballar a l’escola amb el grup de 4t l’obra del Rei Lleó per poder-la representar. Degut a la pandèmia no es va poder dur a terme, i per tant, aquests alumnes que l’han continuat fent ja estan a 5è. Semblava que mai ho aconseguiriem, i potser haguéssim preferit fer-ho al teatre de l’Estrella davant dels nostres companys i de les nostres famílies, però enguany, com gairebé tot, ens hem hagut de reinventar. Així doncs, hem gravat a la mateixa escola l’obra i si voleu, la podeu veure apretant AQUÍ! Esperem que us agradi!!!