TANCAMENT DEL PROJECTE A I3

La setmana passada els infants d’I3 van invitar les seves famílies a l’escola per tal de poder fer un petit taller com a cloenda del seu primer projecte. Per tal d’afavorir l’organització i el clima dins l’aula es va decidir fer en dos grups, un el dijous i l’altre el divendres. Tot l’alumnat va estar encantat de que les seves famílies entréssin una tarda a l’aula i els ajudéssin a fer molts petons de colors. Esperem que les famílies també ho gaudissiu ja que per nosaltres és molt bonic poder compartir moments com aquests!

Podeu visualitzar algunes fotografies aquí.