SORTIDA ATLÈTICA A VALLS

El dimecres 30 de març el grup de 6è vam fer una sortida esportiva a Valls organitzada pel Consell Esportiu de la Conca dins el marc del PCEE. Aquest dia ens vàrem convertir en autèntics atletes on vam poder practicar diferents disciplines que engloba l’atletisme juntament amb nens i nenes d’altres escoles de la comarca que també van participar-hi.

Tots els assistents ens dividirem  en 3 grups de colors diferents: vermell, blau i verd. Hi havia 3 estacions per practicar salts (alçada, llargada i tanques), llançaments (javelina i pes) i curses (60 i 100 metres llisos, relleus…). Després de dinar vam jugar partits de futbol 7 i jocs diversos.

Va ser una jornada lúdica i plena d’activitat física. A més, vam tenir l’oportunitat de conèixer nou alumnat  i interactuar amb ell a través de l’esport.

A la tornada estàvem cansats, però molt satisfets!!

Si voleu saber com ens va anar, cliqueu en el següent enllaç: