SALVEM LES TORTUGUES MARINES!

Els infants de 2n volem compartir amb vosaltres la cançó que presentem al “Concurs Sambori”.

Al llarg del trimestre, hem investigat els animals vertebrats. En la segona part del projecte, calia escollir un animal en perill d’extinció per ajudar-lo. Nosaltres hem decidit ajudar a les tortugues marines. Aleshores, ens vam organitzar per conèixer la problemàtica d’aquests animals amb l’objectiu de crear una campanya de conscienciació mediambiental. Hem esbrinat que l’acció humana i el plàstic són els culpables que estiguin en perill d’extinció.

Esteu convidats a visitar l’exposició que tenim a l’entrada de l’escola.