Renovació del logotip de reconeixement del bloc de Biblioteca

Des del Programa biblioteca escolar “puntedu” ens han informat que el nostre blog de biblioteca està inclòs en el Directori de blogs i webs de les biblioteques escolars de Catalunya corresponent al curs actual 2018-2019 per tal que l’actualitzem.

Aquest distintiu indica que el nostre espai virtual de biblioteca compleix els criteris de qualitat informativa pel que fa al contingut, al respecte en el tractament de la informació i a l’actualització, imprescindibles per pertànyer al Directori.

La difusió del logotip vol contribuir a:

• Reforçar la xarxa a través de la creació d’un vincle d’anada i tornada amb el Programa de biblioteques.

• Posar en valor que el nostre blog compleix els requisits fixats pel Programa.