Raquel Capdevila fitxada per l’Espanyol!!!!

Ja fa dies que el nostre grup de la classe es va assabentar d’una notícia d’aquelles que surten als diaris. Aquesta és que la nostra amiga i companya Raquel jugarà amb l’equip de l’Espanyol!!!! Tots sabem que això no és fàcil d’aconseguir i d’aquí que ens han vingut ganes de saber com havia anat aquesta història. Hem preparat una entrevista i aquí us deixem veure algunes de les preguntes i respostes.

Alumnes: Com et vas sentir quan et van fitxar?

Raquel: Molt contenta perquè cosidero que la lliga serà millor que la del Barça.

Alumnes: Quan et van acceptar?

Raquel: El 1r dia d’entrenament em van comentar que portaven dos anys observant-me. La decisió no sé quan la van prendre.

Alumnes: T’ha costat arribar fins aquÍ?

Raquel: Tot requereix esforç, i jo cada dia m’esforço més.

Alumnes: Per què creus que et van escollir?

Raquel: Potser perquè l’Espanyol sempre tria nenes que volen arribar a les màximes categories, com jo.

Alumnes: Quines proves et van fer?

Raquel: Vàries. Vaig entrenar tres dies amb l’equip.

Alumnes: Què pensaves abans que et diguessin que t’havien escollit?

Raquel: Vaig pensar de tot.

En nom de tota l’escola, només ens queda desitjar-te molta sort en el teu futur esportiu!!! Enhorabona Raquel!!!!!