Primers dies d’I3

L’inici d’un curs escolar és un període ple d’emocions i, encara més, per l’alumnat d’I3. Aquests primers dies a l’aula són dies d’adaptació a un nou grup de companys i companyes, a noves mestres i monitores, a nous espais, a nous hàbits i rutines, etc. En fi, uns dies farcits de descobriments on, tot i que encara es barregen plors i rialles, els infants gaudeixen i s’ho passen d’allò més bé!

Tota la comunitat educativa volem donar la benvinguda a l’escola al Bernat, a la Júlia, al Carles, al Wassim, al Roc, a l’Alejandro, al Joel, al Bautista, a la Txell, a la Maya, al Gil, al Xesc, a la Mariona, a l’Adriana, a l’Anna M, a la Martina, a la Clàudia, al Pol, a la Neus i al Gerard. Esperem que gaudiu d’aquesta etapa i que sigueu molt feliços!

A continuació us deixem un recull de fotos d’aquests primers dies.