Primera trobada de futbol sala a Sarral

El passat cap de setmana del 13 i 14 de novembre es va celebrar la primera trobada de futbol sala dins el marc del PCEE al pavelló de  Sarral. Van participar equips de les diferents escoles de la comarca.

Són trobades lúdiques en les quals es pretén fomentar l’esport  i gaudir, en definitiva, de l’activitat física en general i adquirir uns hàbits saludables, prioritzant la participació davant el resultat.

Tots els participants s’ho van passar molt bé i el públic assistent també!!

Enguany, la nostra escola té dos equips de futbol sala, un Aleví i un Benjamí Mixte, que entrenen un dia a la setmana com a activitat extraescolar.

Mireu les fotos AQUI