PRESENTACIÓ DE L’EIX TRANSVERSAL

El passat divendres dia 6 d’octubre, vàrem  donar el tret de sortida a l’Eix Transversal que treballarem a l’escola durant aquest curs: L’AIGUA.

Sorprenentment quan tota l’escola estàvem al gimnàs, van aparèixer 5 personatges: un bomber, un pescador, una cuinera, un paleta i una metgessa.

El bomber ens va explicar que sense AIGUA no podria apagar focs.

El pescador ens va dir que els peixos necessiten l’AIGUA per viure. També ens va dir que nosaltres vivim al planeta blau perquè la major part de la Terra és AIGUA.

Després del pescador va arribar una cuinera anglesa, que ens volia fer gaudir amb una sopa… però és clar, sense “WATER” no podia fer-la!!!!

El paleta volia fer pasta per arreglar una gotera!!! Necessitava: sorra, ciment  i AIGUA!!

I finalment una metgessa molt eixerida de Navarra, ens va explicar que el 90% del nostre cos és ”AIGUA”, i que en necessitem beure molta cada dia per poder estar sans.

A tots ens va quedar molt clar que l’AIGUA, és imprescindible, i que cal cuidar entre tots i totes aquest bé tant preuat.

I per acabar, vam  ballar tots junts al ritme de Txarango “Una lluna a l’aigua”. https://youtu.be/BeH2eH9iPw4

La metgessa ens explica la necessitat de l’aigua.
Els 5 oficis.