PREINSCRIPCIÓ 2022-2023

Es realitzarà del 7 al 21 de març. Les sol·licituds i l’entrega de documentació es farà totalment telemàtica entrant en aquest link (que estarà actiu a partir del dia 7 de març)

La documentació que haureu de tenir en format digital (escanejada o fotografiada) és la següent:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne/a estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI del pare, la mare, el tutor o la tutora de l’alumne/a.
    Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

Web de la Preinscripció, que és l’espai d’acompanyament per a les famílies en el procés de la preinscripció escolar.

• Butlletí Infoescola, edició especial de la preinscripció escolar, que inclou les novetats per al curs 2022-2023 i tot allò que les famílies cal que tingueu en compte: tria de centre, sistema de puntuacions, com emplenar la sol·licitud, etc. Així mateix, us animem a subscriure-us al butlletí mitjançant aquest enllaç.

Les famílies que necessitin ajuda per tramitar la preinscripció, l’administrativa del centre us atendrà telefònicament (977880533) els dies: 7,9,14,16 i 18 de març, de 7:30h a 14:30h.