ODS 6 AIGUA NETA I SANEJAMENT

Els alumnes de segon hem treballat l’ODS 6, aigua neta i sanejament. Hem parlat molt de l’escassetat d’aquesta i d’accions que nosaltres podem fer per a no malbaratar-la. Tots saben que una de cada 3 persones del món no té aigua. Hem fet moltes activitats però les més rellevants són:

-Fer un filtre per la importància de netejar l’aigua bruta que tenim i reaprofitar-la.

-Estalviar aigua posant brides a les aixetes de l’escola. Vam comptar quants segons rajava una aixeta de polsador i vam veure que 14, però si posàvem la brida en rajava 8. Així doncs, estalviàvem 6 segons d’aigua cada vegada que s’obria una aixeta. I és que a l’escola en tenim moltes d’aixetes i fins i tot cadenes dels WC. si posem les brides podem estalviar molta aigua, i així ho vam fer!

Us invitem a veure les fotos aquí