NOVES ACTIVITATS ALS PATIS DE L’ESCOLA

Aquest passat cap de setmana, membres de l’AFA  de l’escola Cor de Roure, familiars d’alumnes i membres del claustre van posar en marxa una jornada de treball amb la finalitat d’incorporar alguns jocs i elements lúdics al pati de la nostra escola. Podem trobar des d’un tres en ratlla gegant fins a soques d’arbres per fer equilibris.
Estem segurs que tots els alumnes del Cor de Roure gaudiran al màxim d’aquestes propostes i només ens queda felicitar i agrair a totes aquestes persones la dedicació que hi van posar durant el cap de setmana.