Nou videoclip dels nens i nenes de 5è

Des de menjador us portem en primícia el nou videoclip de Buhos amb la cançó Volcans. jejejeje!

Els darrers mesos amb els nens i nenes de cinquè vam estar treballant tots els divendres la música, els videoclips, les noves músiques, les cançons que més ens agradaven a nosaltres, als pares o mares o fins i tots als nostres avis i àvies. Vam treballar les visualitzacions de les cançons que tots i totes proposaven, les lletres, els tipus de músiques fins a que vam centrar-nos a gravar un videoclip.

Cadascú va escollir una cançó, vam omplir una fitxa tècnica de la cançó i com a tot concurs vam fer uns rètols per a poder fer votacions i els mestres, monitors/es, cuinera, ajudant de cuina, administrativa i conserge van escollir la que més els agradava. Va ser un concurs anònim i finalment va guanyar Volcans del grup de música Buhos que va escollir la Mercè.

Un cop teníem el tema escollit, vam fer una pluja d’idees de diferents escenes que ens agradaria gravar, i aquest n’és el resultat. Esperem que us agradi, que el gaudiu tan o més com nosaltres mentre el vam gravar.

Agrair al Carlos, una persona externa al centre, que ens ha ajudat amb el muntatge.

Per veure el vídeo cliqueu aquí