LET’S CLEAN EUROPE

La iniciativa “Let’s Clean Up Europe” és una acció comuna a tot Europa amb una llarga trajectòria, que s’organitza simultàniament a diversos indrets, per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida.

Avui els alumnes de 4t i els de P5 hem dut a terme l’acció “Tots Junts “Let’s Clean up Europe”  pels voltants de la nostra escola.

Els alumnes, proveïts dels corresponents materials de seguretat i higiene (guants, sacs) han recollit selectivament els residus que han trobat durant el recorregut (llaunes i altres envasos, vidre, paper, altres) tot pesant els kg recollits de cada fracció. Amb una hora hem recollit 17 kg i 400 g! Quina llàstima que el nostre entorn estigui tant brut!

Al centre vam realitzar accions prèvies de sensibilització al voltant de la importància de la reducció en la generació de residus. Un cop finalitzada la jornada, hem reflexionat sobre la vida dels residus com es gestionen i quin impacte tenen sobre el medi on viuen.