L’ESCOLA EN L’ERA DIGITAL

Ja fa temps que l’escola és conscient que la societat està en un procés de canvi accelerat en referència a tot el que té a veure amb les noves tecnologies.

Partint d’aquesta realitat, el professorat del nostre centre treballa dia a dia perquè els nostres alumnes adquireixin les habilitats, coneixements i també les actituds necessàries per ser competents en l’àmbit digital.

Les metodologies que s’apliquen  a les aules intenten provocar curiositat als nens, facilitar nous reptes, ganes d’investigar i reflexionar…i sempre tenint present que són ells el centre del seu d’ aprenentatge i el mestres ens toca facilitar l’ajuda i el camí en cada moment del procés. Però resulta que en l’escola de segle XXI hi ha altres eines i recursos que faciliten l’autoaprenentatge dels nostres alumnes. A l’escola ho tenim present i d’aquí que incorporem a les classes una varietat de dispositius i aplicacions vigents avui en dia, tals com:

-Ordinadors, tauletes, pissarres digitals, càmeres de fotos, videocàmeres, mòbils…

– Aplicacions web

-Programes: word, powerpoints, programes d’audio…)

-Programació robòtica educativa (beebots, lego…)

Totes aquestes eines poden ser molt útils, si es fan servir adequadament i responsablement.

No podem donar l’esquena a l’entorn que ens envolta, cal innovar i aprofitar tots els avantatges que ens proporcionen. Així doncs, a l’escola Cor de Roure seguim innovant!!!!