L’ALUMNAT DE 4t APADRINA AL DE P5

L’alumnat de P5 han rebut una visita molt especial: els i les nostres padrines de lectura.

Tots els nens i les nenes de 4t s’han estat preparant un conte de forma molt especial. Amb la il.lusió de poder-lo explicar al seu fillol/a se l’han après i l’han ambientat per tal de que els de P5 el poguessin disfutar d’allò més.

Arribat el moment, cada parella de padrí/na i fillol/a han buscat un raconet de l’escola amb prou caliu per poder passar una bona estona. Els fillols han escoltat el conte i han rebut un regal elaborat pels seus padrins que els ha fet molta il.lusió. Ara, amb les titelles que els han donat, els infants podran explicar el conte “L’estrella de la Laura” a qui desitgin.

Esperem poder repetir ben aviat!

Per visualitzar les fotografies cliqueu aquí.