LA CASTANYADA

El passat divendres 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Aquesta castanyada ha estat diferent, perquè tenim entre nosaltres el COVID-19. Tot i ser diferent, ens ho vam passar d’allò més bé. Vam començar el dijous, on els alumnes de 5è van anar a tallar les castanyes. A la tarda vam fer unes manualitats de la tardor, que vam acabar el divendres a la tarda. El divendres al matí, tota educació primària vam anar a fer una ruta amb bicicleta on havíem de fer diferents parades per complir unes activitats (abraçar arbres, fer fotos amb panellets, fer fotos de castanyes i moniatos, llegir un poema i trobar ametllers). Els d’educació infantil, al matí de divendres vam acabar les manualitats i vam anar a veure la Maria Castanyera. A la tarda, vam acabar les manualitats i vam fer les paperines per poder menjar-nos les castanyes que ens van preparar alguns pares i mares de l’AMPA. Per acabar la tarda, vam anar al pati a menjar-nos les castanyes (que estaven boníííííííííííííííssimes).

Si voleu veure fotos, podeu clicar AQUÍ

**Text fet pels alumnes de 5è